Projektai : Įgyvendinti projektai :

Projektas "Oversize Baltic"

"Oversize Baltic" - tai Klaipėdos mokslo ir technologijų parko inicijuotas tarptautinio bendradarbiavimo projektas.

Devyni Lietuvos, Lenkijos, Švedijos ir Vokietijos partneriai sieks pagerinti negabaritinių krovinių pervežimo paslaugų kokybę bei didelių krovinių perkėlimo funkcinį (operacinį) suderinamumą Pietų Baltijos regione.

"Oversize Baltic" sudaro trys pagrindinės dalys:

Oversize Strategija

Pietų Baltijos regiono (PBR) negabaritinių krovinių pervežimo strategija bus kuriama siekiant sukurti vieningą regioninį požiūrį į negabaritinių krovinių pervežimo procedūras ir išskirti keturis pagrindinius tobulinimo aspektus: pervežimo koridorius, įstatyminę bazę, ekonominį poveikį, infrastruktūros ir technologijos tobulinimą.

OTIN (Negabaritinių krovinių transporto informacinis tinklas)

Bus sukurta tinklo priemonė negabaritinių krovinių pervežimo informacinio tinklo funkcionavimui. Šią priemonę sudaro: A) Aktualūs įstatymai; B) Maršrutų žemėlapis, C) Leidimų išdavimo priemonė; D) Vadovas.

B to B (verslas - verslui)

Siekiant užtikrinti verslo dalyvavimą, bus inicijuojama edukacinė programa verslo atstovams, kuria bus siekiama paskatinti verslo žinias ir bendradarbiavimą negabaritinių krovinių pervežimo sektoriuje.

Projekto trukmė: 24 mėn. (pradžia 2009-07-01, pabaiga 2011-06-30).

Vadovaujantis projekto partneris - Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas.

Projekto partneriai:
1. Federalinė SVV asociacija (Rostokas, Vokietija)
2. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (Lietuva)
3. NPPE Klaipėdos jūrinių tyrimų centras (Lietuva)
4. Vismaro technologijų, verslo ir dizaino universitetas (Vokietija)
5. Blekingės technologijų institutas (Švedija)
6. Karlshamno uostas (Švedija)
7. Ščecino jūreivystės universitetas (Lenkija)
8. Švedijos kelių administracija (Švedija)

Projekte dalyvauja 16 asocijuotų partnerių.

Daugiau informacijos apie projektą "Oversize Baltic"...

www.transportoversize.eu

Atsiliepimai apie 10 metų bendradarbiavimą su KMTP

Mūsų, roboto konstruktorių, draugystė su KMTP prasidėjo prieš kelerius metus. Keisčiausia, kad ne aš juos suradau, o jie mane. Kartu surengėme sumo robotų varžybas, kurios sulaukė visų susidomėjimo - prie mūsų ėjo žmonės ir klausė, kaip iš „lygios vietos" atsirado tiek daug robotų konstruktorių Klaipėdoje? Parkas mums suteikė galimybę į dienos šviesą ištraukti mūsų inžinerinius sprendimus, jais susidomi vis daugiau jaunimo. Dabar mes, parko padedami, esame žinomi ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.

Robotų konstruktorius

Vitalijus Rodnovas

Galiu drąsiai sakyti, kad KMTP - ta institucija, kurioje idėjos brandinamos ne tam, kad jos liktų popieriuje ar giliai stalčiuje. Jos efektyviai realizuojamos, visada žvelgiama į ateitį, idėjoms numatomas tolimesnis kelias. Tai solidžios ir atsakingos institucijos bruožas. Kaip klaipėdietis, neabejingas dabarčiai ir, tuo labiau, ateičiai, linkiu, kad KMTP kaip buvo, taip ir būtų, vienas aktyviausių, dinamiškiausių ir kūrybiškiausių ekonomikos variklių ne tik Lietuvoje, bet ir platesnėse erdvėse.

Klaipėdos miesto meras

Vytautas Grubliauskas