Apie projektą. Uostai yra Baltijos jūros regionų ekonominis pagrindas. Tačiau, krovininio transporto ir uostų veiklos išmetami teršalai labai teršia aplinką. Nors išmetamieji teršalai turi daug įvairių šaltinių, didžioji dalis yra susijusi su uostų veikla ir transporto grandinėmis.
Uostų direkcijos (MA) yra atsakingos tik už nedidelę dalį šios veiklos, tačiau vis dėlto yra svarbus veikėjas įgyvendinant išmetamųjų teršalų kiekio mažinimą.
Uostų administracijų ribotos žinios, kokio vaidmens jos galėtų imtis, kad paveiktų išmetamųjų teršalų kiekio mažinimą, ir nepatenkinamas bendradarbiavimas trukdo įgyvendinti veiksmingas priemones.
BSC pateiks trijų „pjūvių“ požiūrį į tai, kaip uostų administracijos gali remti uostų veiklos žalos mažinimo procesą (krovimo įrangos elektrifikavimas), tiekdamos alternatyviuosius degalus (bunkeriavimo ir įkrovimo strategija) ir skatinant kurti ekologiško transporto grandines (mišrusis transportas).
Sprendimai bus bendrai kuriami, testuojami pasirinktuose uostuose, vertinami, koreguojami ir perkeliami į kitus uostus. Bendradarbiavimas su privačiomis įmonėmis, mokslinių tyrimų, ir paramos verslui organizacijomis užtikrins galutinių vartotojų dalyvavimą, didelį rezultatų praktiškumą ir įsisavinimą rinkoje ilguoju laikotarpiu. Skėtinės organizacijos, tokios kaip Baltijos uostų organizacijos, parama optimizuos procesą.
Trukmė: 36 mėn. 2023/01/01 – 2025/12/31
Europos regioninės plėtros fondo finansavimas: Eur.
Partneriai:
Interreg Baltijos jūros regiono programa